Friday, January 16, 2009

Naik, Jerit, Muntah


Benarlah bagai dikata anak cikgu rozi, inilah mendalah paling jahat di situ...


Gah gila nampaknya. Cuma sebelum kami pergi kami tak consult anak cikgu rozi dulu, jadi awal-awal kami bantai naik Discovery.

Jadi awal-awal lagi aku dah terus demam.

Tuan-tuan dan puan-puan, saksikanlah. Dia hayun korang bukan sikit-sikit, tapi sampai lebih 90 darjah.

Masa tengah menjunam ke bawah, habis semua organ-organ jadi retroperitoneal.

Sampai termuntah-muntah orang yang naik (pakcik tengah lap muntah orang).

Pun begitu, masih ada makhluk-makhluk Tuhan yang belum insaf. Balun naik kali kedua. Konon nak feel naik malam-malam pulak.

Discovery sedang mengganas tak sanggup (tak sempat) nak ambik gambar diorang kena hayun.

Seksaan dah tamat. Muka-muka puas. Salah sorang sedang bersedia untuk muntah.

Demikian, 'new year party' di Dream Park. Menghabiskan cuti panjang yang bersisa sambil-sambil bertafakkur, apalah hadaf makhluk manusia buat mendalah-mendalah cenggini?

4 comments:

muhammad nazrul syazwan bin kamarul ariffin said...

haha..takde pekdah langsung cipta bende tu..dh tau efek de akan mebawa ke arah muntah,tp masing2 still nak gak naik..ape la masalah korg~[jeles sbb time pegi dlu x de bende tu]

Izwan said...

I blame IK Tan

anak cikgu rozi said...

mase naik sume org meraung2 sambil mengutuk2 game discovery tu tanpa henti..diye lambung tanpa belas kasihan..rase mcm sume organ dalaman tercabut..dan bila stop je terus ade penumpang yg muntah..haha


geli2~

Effy Saiful said...

sume jd retroperitoneal? hahaha~

btul2..bendalah plg jahat skali kat dreampark.. nampak bese2 je, tp bile dah naik semua maki2 ckp, "bile nak abes niiii!!! stoooppp!!" LOL