Wednesday, March 04, 2009

Berjumpa Mata

Kata Mede, "Ini lelaki Melayu terakhir nak balik ni."

Ahli Beit dan Ahli Batch.

Sobak handa.

Salah seorang penyumbang hilai tawa untuk geng warga tua pun hilanglah.
Aku pun sayu tengok budak-budak ni turun Malikul Saleh malam tu. Tinggal pat ketul tu je. Arep Latep pulak tak habis lagi mencuci bot agaknya walaupun sauh dah dapat balik.

Tapi kehilangan paling dirasai oleh pasukan Wa'd el-Haq. Kehilangan besar. Tak ada lagi pemain tengah yang mampu hantar bola macam Asmi.

3 comments:

Farid Nazmi said...

Laa,abg hasmi balik x gtau.xsmpat nk bg cd kat die.huhu

anak nah said...

asmi bukan hasmi

encik ayep said...

hahaha ha-smi