Tuesday, May 19, 2009

Kompleks Sukan dan Rekreasi Tochal

30 Tahun Revolusi Islami VIII

Separuh pakai gambar Ayep (atau elok tak aku panggil orang Banjar, ke nak pakai nama polar bear kurus, oh kau dah pakai pun). Cayalah Yep!

Selamat datang ke Kompleks Sukan dan Rekreasi Tochal. Muhammad jadi model. Salji memang tebal waktu ni. Dua ketul pondok telefon yang hampir ditenggelami salji. Cayalah Yep! Jonub Tehran. Pandangan dari kaki bukit Tochal. Berkabut. Phuong pesan, ada bas dari pagar sampai ke stesen Telecabin. Tapi kami lagi suka jalan. Padahal tambang bas murah sampai tahap tak masuk akal kata Lonely Planet. Sebab malas nak naik bas atau malas berkomunikasi atau nak merasa meranduk salji, entahlah. Tapi taubat anda tak akan suka. Kesimpulannya, salji sama dengan hujan. Becak. Ayep kepal bola salji. Cayalah Yep! Muhammad baru lepas kena baling bola salji dengan Ayep. Cayalah Yep!

Begitulah...

6 comments:

polar bear kurus said...

Eh, apa byk sgt cayalah yep ni?
Musykil plak aku,
adakah sindir sbb rasanya aku x pernah pulak memakai cayalah-ntot sebelum ni?
Hurm..

Amermeftah said...

Oh! Tadak kerjalah pulak kita nk meniru adat budaya ntot budak-budak tu...

Itu cara terbaru aku untuk memberikan kredit yang aku letak di setiap hujung ayat caption. Kan aku banyak pakai gambar kau.

muhammad nazrul syazwan bin kamarul ariffin said...

hahaha..tak sesuai gle kalo bayangkan korg pon gune "power gle ko,ntot~"..

caya la yep! [aku rasa cam sedap plak ayat ni]

polar bear kurus said...

Eh, cayala ~ntot lebih catchy lah.
Tak pun cayalah yik? Lebih rhyme.

haha takkanla aku dan akmal blh msuk dlm budaya unik korang ni,
ntah-ntah kitorang x lepas pon sesi ujibakat nt, haha

maskedfacies said...

polar bear kurus.

hahahaha.

maskedfacies said...

eh, dah xde word verification.

tq! =)