Thursday, June 25, 2009

Puja Umur


Hari Jadi Wafi
-------
Tak lupa juga, Muslim_502, hari, bulan dan tahun yang sama, jam lain.
Kredit kepada Daud Sulaiman untuk gambar latar.

10 comments:

Otai Besar said...

Heil Wafi ! Mein Fuhrer ! For the rest of the term, anyway.

Anonymous said...

ak pk ada gmbr warouq ja kt ats tu..
tiba2..ak nmpk ada cm kawasan gelap sblh kanan..hiks~
err,walopn ak serius rasa ada bday org hari ni..tp,ak tk jmpa sape smpi skrg..
eid milad 'lah' ya zalame!
p/s:lah tu bm ye..bkn ba..

Anonymous said...

err..ralat..wafi..
ak mmg selalu silap nama dorg...too close

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha. gambar tabik tu mmg kene. macam poster hosni mubarak kat tahrir. hoho

Muhammad Warouq bin Qamar said...

wafi ngan warouq kemain jauh lagi kot cara pronouncenye..

Amermeftah said...

Sapa dia anon ni, kenal waruk ngan wapi, tapi gelaknya hiks~

megatkanzaki said...

Zaman skarang ni dah susah dah nak dtect anon dari gelak dia. Pasal aku pon bleh jadi anon dan tiru gelak waruk yang variasi macam hir hir hir dan miahaha takpon hirque3.
Takpon waruk jadi anon pastu buat gaya mcm dia pastu bila orang tuduh tu dia dia deny dengan selamba kata kalau dia x pakai ahaks(ni contoh je waruk.jgnla delet fesbuk aku,wahaha)
nak kata zaman skarang ni dah susah dah nak percaya.lg baik suma diam2 x payah pk pon anon tu sapa.
Kalau cmtu ada anon asek gelak wahahah dan hahah hesh mcm aku lah pulak
ataupun yang gelak kui3x lagi trivia sebab mcm mana nak gelak mcm tu dlm dunia sebenar?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

sampai ati ko yep tuduh aku jd anon tersebut T__T ..aku sumpah sape tiru aku sebagai anon jadi spender

*berlalu pergi dgn hiba..*

tp aku tak delete fesbuk org punye~hir3..eh silap,hiks2..[mcm haram]

ashraflatif said...

haha. macam tak perlu.

Amermeftah said...

Waruk:
Aku pon tak taulah waruk ngan geng-geng penyamar ni, padahal ko dah jelaskan pegangan dan pendirian kau.

Ceroh:
Apa yang tak perlu? Puja Umur? Poster bodek melebih-lebih melambung-lambung? Hari Jadi? Ini joking saja, haha...